قلاویز کاری

راهنمای خرید انواع قلاویز در تهران + نکات مهم

خرید قلاویز در تهران
3.5/5 - (4 امتیاز)

در دنیای ابزارآلات صنعتی، قلاویز یک ابزار کوچک اما با قدرت و پیچیدگی های خاص است که سبب شده به یک وسیله منحصر به فرد تبدیل شود. این ابزار برای دنده کردن سوراخ ها به کار گرفته می شود و با استفاده از آن می توانید عملیات قلایز کاری را با دقت، کیفیت و سرعت بیشتری انجام دهید. اما مسئله مهم اتخاب و خرید قلاویز در تهران به عنوان پایتخت و مرکز ابزارآلات مختلف است. چرا که در صورت خرید قلاویز بی‌کیفیت باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

قلاویز ها از فولاد آب دیده ساخته می شوند. بسیار مقاوم هستند و برای متریال های مختلف چوبی، فلزی، پلاستیکی و… قابل استفاده هستند. معمولا زاویه دندانه های آن ها بین 55 الی 60 درجه است و شما باید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید. این ابزارها انواع مختلفی دارند که از نظر سایز، کاربرد، شکل ظاهری و عملکرد با هم فرق می کنند.

خرید انواع قلاویز در تهران

برای آنکه بهترین خرید قلاویز در تهران را داشته باشید، باید در ابتدا انواع و کاربرد هرکدام را بشناسید و این ابزار را از مرکز فروش قلاویز در تهران تهیه نمایید. انواع قلاویزهای موجود در صنعت عبارتند از:

قلاویز دستی

این نوع از قلاویز را می توان قدیمی ترین و اولین نوع قلاویز دانست که به صورت دستی به کار گرفته می شود. برای استفاده از قلاویز دستی نیاز به یک قلاویز گردان هم دارید. این ابزار با استفاده از فشار دست حرکت می کند و کافی است آن را در سوراخ قرار داده و بچرخانید تا به راحتی عمل دنده کردن و رزوه زدن را انجام دهد. توجه کنید در خرید قلاویز در تهران این نوع از قلاویز به صورت تکی به فروش می رسد و به همین خاطر قیمت قلاویز دستی تکی مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر است که قلاویز دستی در سه نوع وجود دارد که عبارتند از:

  • قلاویز دستی پیش رو: این قلاویز ها که به اسم قلاویز شماره 1 شناخته می شود، برای تراش دادن قسمت داخلی استفاده می شود.
  • قلاویز دستی میانه رو : این قلاویز به نام قلاویز شماره 2 شهرت دارد و وظیفه عمق بخشیدن به شیارهای ایجاد شده در داخل سوراخ را عهده دارد است.
  • قلاویز دستی پس رو: همانطور که احتمالا حدس می زنید، به اسم قلاویز شماره 3 شناخته شده و در آخرین مرحله مورد استفاده قرار می گیرد. این قلاویز با دندانه های خود پروسه قلاویزکاری را تکمیل کرده و در عین عمق دادن به شیارها آن ها را پرداخت می کند.

هر سه این قلاویز ها برای انجام صحیح عمل قلاویز کاری ضروری است. از این رو می توانید در هنگام خرید قلاویز در تهران هر سه آنها را به صورت ست سه تایی هم تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قلاویز ماشینی مارپیچ

قلاویز ماشینی مارپیچ نوع دیگری از قلاویز است که طراحی متفاوتی دارد و به ماشین تراش، دستگاه سی ان سی یا دریل متصل می شود. نیروی لازم برای حرکت و چرخش قلاویز توسط این دستگاه ها تامین می شود و سرعت بسیار بالایی دارد. بدون کوچک ترین فشار و صرف انرژی می توانید از آن استفاده کنید. قلاویزهای ماشینی امروزه رواج بیشتری در صنعت پیدا کرده اند و بسیار پر فروش هستند.

قلاویز لوله آب

درست است که قلاویز برای دنده کردن سوراخ ها کارایی دارد اما نمی توان از آن برای دنده کردن لوله های آب استفاده کرد. به همین خاطر نوع جدیدی از قلاویزها تحت عنوان قلاویز لوله آب تولید و روانه بازار شده است که می توانید با استفاده از آن لوله ها و اتصالات مختلف را قلاویزکاری کنید. برای استفاده از این نوع قلاویز شما به حدیده هم نیاز خواهید داشت. به همین خاطر در هنگام خرید قلاویز در تهران اغلب با هم به فروش می رسند.

اهمیت خرید قلاویز با کیفیت و اصل

اهمیت خرید قلاویز با کیفیت و اصل

قلاویز ها با تراش بدنه داخلی قطعات، عمل دنده کردن یا به اصطلاح قلاویز کاری را انجام می دهند. اگر دندانه های آن تیز نباشد، یا زاویه آنها استاندارد نباشد، نمی تواند خروجی مد نظر شما را به عمل آورد. در نتیجه کیفیت کار پایین خواهد آمد. حتی ممکن است در حین قلاویز کاری، بشکند و در داخل قطعه جا بماند. به همین خاطر بسیار مهم است که در خرید قلاویز در تهران یک قلاویز باکیفیت و اصل از برترین برندهای سازنده این محصول و بهترین مرکز فروش قلاویز در تهران خریداری کنید.

برای حرفه ای دشدن در حوزه کاری تان نیاز به تجهیزات حرفه ای دارید، پس به سراغ لوازم تقلبی نروید و گول قیمت قلاویز ارزان را نخورید. البته که قیمت همیشه تضمین کننده کیفیت محصول نیست. قلاویز یک ابزار کوچک اما پر قدرت است که می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. به همین خاطر با خرید نوع باکیفیت آن تا سال ها برایتان قابل استفاده خواهد بود. البته به شرطی که خوب از آن نگهداری کنید. برای انتخاب بهترین قلاویز و خرید قلاویز در تهران به چند نکته مهم توجه کنید:

  • قلاویز فلزی مطابق با استانداردها تهیه کنید.
  • در زمان انتخاب قلاویز ماشینی، به مشخصات دستگاه قلاویز زن توجه کنید و متناسب با آن خرید نمایید.
  • سعی کنید محصولی با ضمانت و گارانتی بخرید.
  • نوع نیاز، سختی قطعه کار و …. را مورد بررسی قرار دهید.

خرید قلاویز در تهران  

خرید قلاویز در تهران  

اگر شما هم قصد خرید انواع قلاویز را دارید می توانید به راحتی از ولکل اقدام کنید. ما بهترین قلاویز ها را از بهترین برندهای سازنده جهانی در اختیار شما قرار می دهیم. کلیه محصولات همراه با گارانتی و ضمانت اصل بودن و کیفیت بالا به فروش می رسد. می توانید با خاطری آسوده هر تعداد قلاویز که می خواهید، خریداری کنید و یک تجربه خوب از خرید قلاویز در تهران داشته باشید.

ولکل، مرکز فروش قلاویز در تهران به منظور رفاه بیشتر شما عزیزان، امکان خرید به دو صورت اینترنتی و حضوری را فراهم کرده است. شما می توانید ار هر نقطه کشور، به صورت آنلاین تعداد قلاویزهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته برای اطمینان از کیفیت در صورت راحت بودن، می توانید به صورت حضوری هم اقدام کنید. ما همراه شما هستیم تا با بهترین ابزارها کارگاه خود را تجهیز کنید.

جمع بندی

قلاویز در مصارف مختلف ماشین سازی، نجاری، تولید قطعات و… کارایی دارد. درست است که استفاده از آن آسان می باشد اما باید به یک سری نکات هم در خرید قلاویز در تهران دقت کنید. قلاویزها به دو صورت اینچی و متریک وجود دارند که با توجه به سایز قطعات و نیاز خودتان می توانید انتخاب کنید. اگر در انتخاب و خرید انواع قلاویز در تهران مردد هستید، می توانید با شماره تماس های درج شده ارتباط بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین ابزارها را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *